Színházak
Bárka Színház Vívóterem
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
- 2006/2007
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
- 2002/2003
- 2001/2002
- 2000/2001
- 1999/2000
- 1998/1999
Ödön von Horváth Vasárnap 16:48
- Thomas HudetzállomásfőnökGazsó György m.v.
- HudetznéErzsi a feleségeVarjú Olga
- AttilaErzsi öccse, övé a vegyesboltKatona László m.v.
- VendéglősGados Béla
- Annaa vendéglős leányaSzilágyi Csenge e.h.
- FeriAnna vőlegénye, hentesPásztor Tibor
- LenipincérnőParti Nóra
- LeimgrubernéSpolarics Andrea
- NyomozóIlyés Róbert
- TibirendőrOllé Erik m.v.
- TizedesJuhász István m.v.
- FavágóÁgoston Péter e.h.
- ÜgynökKovács Ádám m.v.
- Kohutvezető jegyvizsgálóKis Domonkos Márk m.v.
- rendezőForgács Péter
- látványFüzér Anni
- dramaturgFaragó Zsuzsa
- átdolgozóFaragó Zsuzsa
- rendezőasszisztensPogács Zsuzsi
Ödön von Horváth egy multikulturális Európában született, és számtalan országban élt élete során. Azonban a sokszínűségnek az árnyoldalát is meg kellett látnia: tanúja és elszenvedője is volt a harmincas évek egyre növekvő német antiszemitizmusának,
melyet a kezdetektől élesen kritizált, és amely elől később menekülni kényszerült.
Talán éppen a hazátlanság, az erős társadalmi kötődés hiánya tette őt
a huszadik század elejének egyik legnagyobb moralistájává.
A végítélet napja című műve is egy végtelen moralizálás, a felelősségről, a következményekről, a bűntudatról, és a felmentésről.
Mindeközben kirajzolódik előttünk egy miniatűr társadalom, ahol felmerül a kérdés:
az egyén, vagy a társadalom felelőssége nagyobb az elkövetett bűnért?
A végítélet napja a lelkiismeret drámája, de emellett egy pszicho krimi is,
ahol egy vasúti váltóőr gondatlanságából egy tömegszerencsétlenség alakul ki.
A tragédiát felmentés – hangosan ünnepelt felmentés – követi, a felmentést pedig nem szűnő lelkiismeret furdalás. És természetesen bűnhődés
2012. 10. 11.