Színházak
Sepsiszentgyörgyi Tamási Áron Színház
- 2024/2025
- 2023/2024
- 2022/2023
- 2021/2022
- 2020/2021
- 2019/2020
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2015/2016
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
- 2006/2007
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
- 2002/2003
- 2001/2002
- 2000/2001
- 1999/2000
- 1998/1999
- 1997/1998
- 1996/1997
- 1995/1996
- 1994/1995
- 1993/1994
- 1992/1993
- 1991/1992
- 1990/1991
- 1989/1990
- 1988/1989
- 1987/1988
- 1986/1987
- MártaKádár Noémi
- MarkKorpos András
- MagdaNagy Dorottya
- LőrincBokor BarnaSebestyén Aba
- GustavKovács Botond
- DóraB. Fülöp Erzsébet
- KárolyGalló Ernő
- LauraBerekméri Katus
- MaxLászló Csaba
- RózaH. Moldován Orsolya
- LindaBéres Ildikó
- RudolfFerenczi István
- MátyásBartha László Zsolt
- BíborkaSimon Boglárka
- GabrielVarga Balázs
- Egy FérfiCsíki SzabolcsRuszuly Ervin
- ÉnekesKásler Magda
- NagybőgősKostyák Márton
- ZongoristaBoros Csaba
- Márk a bemutatónGáspárik Attila
- Rudolf a bemutatónKádár Gellért
- rendezőRadu Afrim
- díszlettervezőBartha József
- jelmeztervezőH. Moldován Orsolya
- dramaturgSzabó Réka
- fordítóKozma András
- zeneszerzőBoros Csaba
- koreográfusDabóczi Dávid
- videóSebesi Sándor
- súgóBoros Enikő
- ügyelőRigmányi Lehel
- rendezőasszisztensSzabó Réka
Fiatal lányok, modellek, friss házasok, középkorú házastársak, bankmenedzserek, fesztiváligazgatók, megcsalt férjek és feleségek, összesen tizennégy különböző rangú, életkorú férfi és nő vall a Részegekben a világról, elveszett értékeinkről. A mű szerzője az orosz új dráma mozgalom folytatójaként, valamint az Oxigén művészeti mozgalom elindítójaként egy teljesen új esztétikán alapuló színházi nyelvvel kísérletezik: bár a minket körülvevő nyers valóságról beszél, visszalopja a költészetet a színházba.
Radu Afrim valós élethelyzeteket teremtve mondatja ki a szereplőkkel a részegség különös állapotában bennük megfogalmazódó dilemmákat: Ki az, aki nem fél a haláltól? Mit jelent az istenhit, az emberi hűség és szeretet ma, amikor a mindennapi tapasztalat nem a transzcendencia megélése, hanem a megélés utáni sóvárgás? Hogyan kell hazugság nélkül élni?
Hogy mit válaszolunk, az nyilván rajtunk áll.